Jei jau kurį laiką dalyvaujate rinkodaros žaidime, gerai žinote, kad turinys yra karalius. Esant tokiai didelei konkurencijai šiuolaikinėje interneto arenoje, kokybiško ir vertingo turinio pateikimas gali padėti jums išsiskirti. Tačiau jei esate šviežias ir tik pradedate, pirmiausia turėtumėte apsvarstyti, kaip sukursite savo svetainę.
Kurdami svetainę, pirmiausia galite sukurti turinį, o tada ją apipavidalinti arba atvirkščiai. Griežtai kalbant, nėra griežtos taisyklės, reglamentuojančios tinkamą metodą. Tačiau dėl įvairių priežasčių daugelis ekspertų rekomenduoja pradėti nuo turinio.
Kodėl prieš kuriant dizainą sukurti turinį gali būti efektyviau?
Paprasčiausias paaiškinimas, kodėl turinys turėtų būti kuriamas pirmiau nei dizainas, yra tas, kad dizaino tendencijos nuolat keičiasi ir vystosi, tačiau jūsų turinys visada bus įtvirtintas atsižvelgiant į naudotojų poreikius.
Nepriklausomai nuo jūsų prekės ženklo, jūsų svetainės pagrindas bus jos turinys. Be jo net vizualiai nuostabiausias žiniatinklio dizainas neįtikins naudotojų palaikyti jūsų verslą arba pirkti iš jūsų. Peržiūrėkite toliau pateiktus svarbius punktus ir sužinokite, kodėl prasminga pirmiausia kurti turinį.
Turinys yra jūsų svetainės projekto pagrindas.
Nors tai jau tapo kliše, vis dėlto turinys yra karalius. Kadangi šiuo metu internete yra tiek daug svetainių, vienas svarbiausių aspektų, išskiriančių jūsų svetainę iš kitų, bus jos turinys. Todėl jis padės jums sukurti visos svetainės planą.
Trumpai tariant, turinys yra pagrindinis konstrukcinis elementas, padedantis sujungti jūsų svetainę ir išlaikyti harmoniją. Visos kitos sudedamosios dalys, įskaitant dizainą, atlieka antrinę funkciją didinant jūsų medžiagos vertę. Pirmiausia, jei neturėsite aukštos kokybės turinio, dizainas nebus tinkamas, kad paskatintų žmones tapti vartotojais.
Turinys išlaiko dėmesį ten, kur jis turėtų būti.
Jei pirmiausia imsitės svetainės dizaino, rizikuojate būti priblokšti visų galimybių ir tendencijų. Kai pradedate naršyti svetainių temas, greitai susižavite vizualiniais sprendimais ir pirmiausia priimate sprendimą remdamiesi tuo, kas atrodo geriausia. Nors nėra nieko blogo gerai suprojektuotoje svetainėje, problema yra turinio pritaikymas prie svetainės išvaizdos.
Pavyzdžiui, jei įsigijote atsargų temą savo svetainei, turite kurti turinį taip, kad jis atitiktų šablono išdėstymą. Daugeliu atvejų tai reikštų, kad teks paaukoti turinio kokybę, struktūrą ir optimizavimą, kad jis atitiktų pasirinktą dizainą.
Turinys padeda pasirinkti dizainą
Pirmiausia parašę turinį, galėsite geriau informuotai ir kompetentingai spręsti apie svetainės dizainą. Nors dizainas yra neabejotinai svarbus pritraukiant svetainės lankytojų srautą, taip pat turėtumėte apsvarstyti, kaip pristatyti savo svetainę ir ją išskirti. Prieš rinkdamiesi dizainą iš karto apsvarstykite, kaip pristatysite savo įmonę ir eksponuosite savo produktus bei paslaugas.
Taikydami požiūrį „turinys pirmiausia” iš esmės galite pirmiausia išnagrinėti savo svetainės tikslus, o tada suplanuoti procedūras šiam tikslui pasiekti. Įmonių savininkai dažnai renkasi dizainą pagal tai, kas jų akimis atrodo geriausia, tačiau tai ne visada gali sutapti su jų tikslais.
Priešingai, turinio kūrimas pirmiausia priverčia jus galvoti apie visus savo tikslus, nes turite išnagrinėti tikslinę auditoriją ir temą. Tai apima pirkėjų asmenybių kūrimą ir preliminarių tyrimų atlikimą, siekiant nustatyti, kokias skaudžias problemas sprendžiate savo tiksliniam klientui.
Geriausia svetainės turinio kūrimo praktika
Dabar, kai supratote, kaip svarbu kurti turinį prieš kuriant svetainę, pateikiame keletą geriausių praktikų, kurių reikėtų laikytis. Jei jau turite svetainę, apsvarstykite galimybę atlikti bendrą peržiūrą, kad sužinotumėte, kaip ji veikia ir ar reikia atnaujinti jos turinį ir išvaizdą.
Atpažinkite savo auditoriją
Suprasti savo auditoriją yra vienas svarbiausių turinio kūrimo komponentų. Stiprus turinys turėtų būti kuriamas atsižvelgiant į skaitytoją, todėl turite suprasti jo poreikius, kad galėtumėte efektyviai rašyti ir perteikti jam savo verslo patrauklumą. Stenkitės atlikti tyrimus, kad geriau suprastumėte naudotojų ketinimus, o tai leis jums kurti tinkamesnį ir optimizuotą turinį.
Supratę savo auditorijos elgseną, interesus ir motyvus, galėsite pasirinkti tinkamą toną ir kalbą. Taip pat galite gauti idėjų, kokiomis temomis rašyti, kad sudomintumėte savo auditoriją. Nepamirškite, kad turinys gali lemti arba nulemti jų sprendimą pirkti iš jūsų, todėl turite juos gerai pažinti, kad galėtumėte pateikti informaciją, kurios jie reikalauja
Stenkitės atlikti tyrimus, kad geriau suprastumėte naudotojų ketinimus ir galėtumėte kurti tinkamesnį ir optimalesnį turinį.
Supratę savo auditorijos elgseną, interesus ir motyvus, galėsite pasirinkti tinkamą toną ir kalbą. Taip pat galite gauti idėjų, kokiomis temomis rašyti, kad sudomintumėte savo auditoriją. Nepamirškite, kad turinys gali lemti arba nulemti jų sprendimą pirkti iš jūsų, todėl turite juos gerai pažinti, kad pateiktumėte jiems reikalingą informaciją.
Nustatykite svarbiausius raktinius žodžius
Labai svarbu turinyje naudoti tinkamus raktinius žodžius, kad tikslinė auditorija, ieškodama internete, galėtų rasti jūsų svetainę. Nesvarbu, ar pertvarkote svetainę, ar pradedate nuo nulio, visada turite optimizuoti turinį.
Taigi, prieš ką nors skelbdami, atlikite išsamų raktinių žodžių tyrimą. Pirmiausia sudarykite temų, susijusių su jūsų verslu ar kompetencijos sritimi, sąrašą, o tada naudokitės šiuo sąrašu kaip orientyru rinkdamiesi paieškos žodžius. Idealiu atveju turėtumėte pasirinkti raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra didelė, tačiau konkurencija nedidelė.
Jei dirbate konkurencingoje pramonės šakoje, turėtumėte atkreipti dėmesį į ilgus raktažodžius. Kadangi jie yra konkretesni, jų paieškos apimtis yra mažesnė, tačiau ir konkurencija mažesnė. Be to, ilgieji raktažodžiai leidžia pritaikyti turinį konkretesnei auditorijai ir naudoti labiau šnekamąjį toną, kad patiktų balso paieškoms, kurios sudaro 20 % visų paieškų „Google” programėlėje.
Sutelkite dėmesį į tinkamą turinį
Nors naudingiau ir taupiau laiko rašyti turinį prieš kuriant dizainą, tai nereiškia, kad visą medžiagą turite turėti paruoštą jau dabar. Svarbiausia susikoncentruoti ties svarbiausiomis svetainės sritimis, o tada visa kita atsistos į savo vietas. Apskritai, prieš pradedant kurti interneto svetainės dizainą reikėtų užbaigti šiuos puslapius:
- Titulinis puslapis
- Apie mus arba ką mes darome
- Atskirų paslaugų puslapiai
- Tinklaraščio (straipsnių) pradinis puslapis
- Kontaktų puslapis
Naudokite aukštos kokybės vaizdus
Vaizdai atlieka svarbų vaidmenį, kad jūsų medžiaga būtų įdomesnė, patrauklesnė ir įsimintinesnė naudotojams. Pavyzdžiui, ilgos teksto pastraipos gali atrodyti ištęstos ir atbaidyti lankytojus nuo skaitymo to, ką norite pasakyti. Naudodami nuotraukas įvairiose srityse, galite veiksmingiau perteikti savo pranešimus ir sudominti auditoriją savo medžiaga.
Kita vertus, paveikslėliai gali padėti jūsų SEO pastangoms, nes padidins svetainės įtraukimą ir prieinamumą. Tik įsitikinkite, kad naudojate tinkamą savo platformai formatą ir suspaudžiate juos, kad išsaugotumėte greitą įkrovimo laiką.
Tinkamai struktūruokite turinį
Labai svarbu organizuoti ir struktūrizuoti turinį, kad jis būtų lengviau skaitomas, ypač ilgos apimties turinys. Tam naudokite antraštes ir paantraštes, kad atskirtumėte svarbiausias rašinio sritis ir padėtumėte skaitytojams suprasti pagrindines mintis. Įsitikinkite, kad antraštėms naudojate tinkamą žymių hierarchiją, pavyzdžiui, H1 – antraštėms, H2 – paantraštėms ir pan.
Sudarykite tvarkaraštį ir jo laikykitės
Kad užtikrintumėte sklandžią eigą, kurdami svetainę turite suderinti tvarkaraštį su visomis pagrindinėmis suinteresuotosiomis šalimis. Vienas iš planavimo būdų – pradėti nuo numatomos paleidimo datos. Nuo šios datos grįžkite atgal, kad pamatytumėte, kiek laiko turite visiems būtiniems rezultatams, įskaitant turinio kūrimą.
Tvarkaraštį galite sudaryti, kaip tik norite, jei tik jis yra lengvai suprantamas ir suteikia pakankamai laiko visoms užduotims atlikti. Žinoma, komandoje turėtumėte išlaikyti skaidrumą ir atskaitomybę, kad visi žinotų apie projekto eigą. Pavyzdžiui, jei turinys nebus pateiktas laiku, tai turės įtakos projekto eigai. Todėl apie vėlavimą reikėtų pranešti kuo greičiau.
Koreguokite savo darbą
Tai gali atrodyti nereikšminga, tačiau prieš skelbdami visą turinį savo interneto svetainėje, visada jį patikrinkite. Norite užtikrinti, kad informacija gerai tekėtų, kad ją būtų lengva skaityti ir suprasti, ir kad galiausiai ji būtų vertinga. Žinoma, taip pat turėtumėte ieškoti tipografinių ir gramatinių problemų, kurios gali atstumti skaitytojus.
Stebėkite savo svetainę ir po jos paleidimo.
Paskelbus svetainę, turinio kūrimo procesas nesibaigia. Net jei šiuo metu sukūrėte pagrindą ir pagrindinį dizainą, visada yra galimybių jį tobulinti. Galimybes papildyti ar pataisyti turinį galite atskleisti stebėdami svetainės pagrindinius veiklos rodiklius (KPI).
Atminkite, kad rinkodara yra nuolatinis procesas, todėl visada turėtumėte stebėti savo svetainę, kad įsitikintumėte, jog jūsų metodai yra veiksmingi. Jei ne, visada galite atlikti pakeitimus ir patobulinti savo medžiagą.
Apskritai svetainės kūrimas yra sudėtinga užduotis, tačiau tinkamas planavimas gali sumažinti kelyje kylančių sunkumų skaičių. Jei pradėsite nuo turinio, galite išvengti būtinybės pertvarkyti svetainę proceso viduryje. Be to, galite užtikrinti, kad pasieksite svetainės tikslus ir išreikšite, kokią vertę teikiate savo klientams.