Verslas Media

Konversijų tunelio supratimas arba ką reiškia ,,Conversion Funnel”?

Svetainių kūrimas Kaunas wordpress svetainės
Norint tapti bet kurio interneto verslo klientu, reikia pereiti kelis etapus. Reklamos palaikomas verslo modelis yra nukrypimas - ir jūs būtumėte teisūs - nes paspaudėjai nėra klientai! Norėdami sumokėti už jūsų internetinį produktą ar paslaugą, vartotojai pirmiausia turi atlikti keletą žingsnių. Naudodami piltuvėlius galite vizualizuoti duomenų konversiją tarp kiekvieno šio proceso (ar procesų) etapo. Tai padeda jums nustatyti, kodėl klientui kyla sunkumų arba jis yra sutrikęs dėl tam tikro žingsnio, ir išanalizuoti, kokia kalba ar kopija gali pakeisti kliento emocinį elgesį registracijos ar atsiskaitymo metu. Be to, ji taip pat informuoja jus apie klaidas, naršyklės problemas ar kitas technines problemas. Šiandienos straipsnyje daug dėmesio skirsime "Google Analytics" piltuvėlių kūrimui ir naudojimui labai išsamiai. Taigi pradėkime!

Straipsnio temos trumpai:

Kas yra konversijų arba pardavimų tunelis?

Funnel – tai navigacijos kelias (tinklalapių serija), kuriuo norima, kad svetainės naudotojai eitų siekdami „Google Analytics” tikslų.

Apskritai interneto svetainėse yra keletas etapų, kuriuos klientai turi pereiti nuo pradžios iki pabaigos. „Google Analytics” stebi šiuos kelionės tunelius, kad juos optimizuotų ir užtikrintų svetainės tikslų įgyvendinimą. Pavyzdžiui, kai naudotojas atvyksta į svetainę, norite, kad jis atliktų šiuos veiksmus:

  • Apsilankykite svetainėje ir peržiūrėkite produktus.
  • Eikite į kategorijos puslapį.
  • Išsamią informaciją apie gaminį peržiūrėkite pasirinkę tam tikrą gaminį.
  • Pridėkite gaminį į pirkinių krepšelį.
  • Peržiūrėti pirkinių krepšelį
  • Įsigykite ką nors.
  • Gavę produktus sugrįžkite ir pirkite dar kartą.
  • Rekomenduokite pirkti draugams.

Galite optimizuoti svetainę įvertinę, kaip naudotojas elgiasi kiekvienoje stotelėje.

Ataskaitoje apie piltuvėlį pateikiama informacija apie atsisakymo rodiklius kiekviename piltuvėlio etape. Jei atlikus tunelio analizę nustatoma, kad produkto puslapyje šis rodiklis yra aukštas, tai reiškia, kad lankytojai neranda to, ko ieško, ir puslapį reikia nedelsiant ištirti.

Piltuvėlį sudaro vienas ar daugiau tikslo puslapių ir piltuvėlio puslapių (dar vadinamų piltuvėlio etapais).

Konversijos pardavimo piltuvėlis nurodo, kur įeiti ir išeiti iš konversijos pardavimo proceso. Taigi galite išsiaiškinti ir pašalinti konversijos pardavimo proceso kliūtis, kad jį patobulintumėte. „Google Analytics” galite sukurti iki 20 unikalių puslapių. To daryti nesiūloma.

„Google Analytics” tunelių tipai

Iš esmės GA yra keturių tipų piltuvėliai. Jie yra šie.

Tikslo tunelis – tai tinklalapių rinkinys, per kurį, kaip tikitės, turi pereiti jūsų svetainės lankytojai, kad pasiektų ne sandorių tikslą, pvz., „naujienlaiškio registraciją”, „atsisiuntimus” ir pan.

Pardavimų tunelis – tai tinklalapių, per kuriuos turi pereiti svetainės lankytojai, kad pasiektų sandorio tikslą, pvz., pateiktų užsakymą jūsų svetainėje, rinkinys. Gražus pardavimo piltuvėlio pavyzdys – kasos procesas.

 Daugiakanalis tikslo tunelis – daugiakanaliame tikslo piltuvėlyje atsižvelgiama į daugelio rinkodaros kanalų dalyvavimą konversijos procese.

Daugiakanalis pardavimo tunelis – daugiakanaliame pardavimo piltuvėlyje atsižvelgiama į rinkodaros kanalų funkciją konversijos kelyje.

Kaip „Google Analytics” nustatyto tikslų tunelio vizualizaciją

Čia pateikiamos „Google Analytics” piltuvėlio vizualizavimo nustatymo gairės žingsnis po žingsnio.

1 žingsnis: nustatomas tikslas

Norėdami sukurti „Google Analytics” tikslo piltuvėlio vizualizaciją, pirmiausia nustatykite paprastą tikslą, tada pridėkite sudėtingų funkcijų, pvz., žingsnių ir vizualizacijos, sluoksnį. Tai atliekama nuėjus į „Google Analytics” prietaisų skydelį, spustelėjus „Admin” arba simbolį „Gear” (pavara) apačioje kairėje, o tada nuėjus į skyrių „View” (vaizdas) dešinėje.

2 žingsnis: tikslo konfigūracija

Iš išskleidžiamajame sąraše Goal Set-up (Tikslo nustatymas) pasirinkite Custom (pasirinktinis) ir spustelėję raudoną mygtuką New Goal (Naujas tikslas) spustelėkite Continue (Tęsti).

3 žingsnis: tikslo aprašymas

Kitas žingsnis – suteikti savo tikslui pavadinimą. Visą GA sąrankos laiką labai svarbu laikytis pavadinimų davimo tvarkos. Įsitikinkite, kad tikslo ID ir (arba) tikslo rinkinio reikšmė yra tokia, kokią pasiūlė „Google”. Pakeitus šį nustatymą, kiti tikslai svetainėje gali būti pakeisti. Tada nuspręskite, kokio tipo tikslas turi būti. Viską, ką darėte iki šiol, atlikote taip pat, kaip ir nustatydami tikslą „Google Analytics”. Tačiau jei norite sukurti vizualizaciją ir pridėti žingsnių, tai galite padaryti tik su tikslo tipu Tikslas. Pasirinkę Tikslas, spustelėkite Tęsti.

4 žingsnis: tikslo detalės

Tuomet geriausia būtų pasirinkti vietą, kurioje vyksta tikrasis perskaičiavimas. Galimi trys variantai:

Lygus: Padėkos puslapis arba konkretus puslapis, kuriame nustatytas tikslas. Pavyzdžiui, / thank-you.

Prasideda nuo: Puslapis, kuris prasideda nuo konkretaus URL adreso arba ekrano vardo. Pavyzdžiui: Pavyzdžiui, /blog

Reguliarioji išraiška: Ši parinktis yra šiek tiek sudėtingesnė nei kitos. Prieš pasirinkdami šią parinktį rekomenduojame žinoti, kas yra reguliariosios išraiškos ir kaip jos veikia.

Po to įjunkite piltuvėlio parinktį ir nurodykite kiekvieną žingsnį, kurį naudotojas turi žengti prieš pasiekdamas tikslą. Išsaugokite failą.

Ieškokite privalomojo mygtuko

Pažymėjus žymimąjį langelį reikia, užtikrinama, kad bus atsižvelgta tik į tuos naudotojus, kurie pradeda žingsnių viršuje ir eina į apačią. Pažymėkite žymimąjį langelį Required (privaloma), jei norite, kad naudotojai imtųsi tik šios kelionės; priešingu atveju jo nepažymėkite.

Naudodami piltuvėlio vizualizaciją, veiksmingai sukūrėte tikslą. Konversijos > Tikslai > Piltuvėlio vizualizacija – štai kur rasite šią ataskaitą.

Paskutinė mintis

Net jei sąranka sudėtingesnė, su konkrečiais verslo tikslais susijusių konversijos piltuvėlių matavimas yra gana naudingas siekiant nustatyti naudotojų kelionių trinties sritis. Be to, priklausomai nuo konfigūracijos, galimybė segmentuoti piltuvėlio žingsnius suteikia galimybę gauti naudingų duomenų, kuriuos galima panaudoti sandoriams užbaigti.

„Google Analytics” nustatyti pardavimų piltuvėlius gana paprasta. Galite būti šokiruoti tuo, ką rasite, jei laikysitės pirmiau pateiktų procedūrų. Praneškite, jei turite kokių nors klausimų, susijusių su konversijų piltuvėliais „Google Analytics”.

Taip pat rekomenduojame perskaityti:

Paieška

Kategorijos

Bendraukime

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujienas ir naujausius produktus. Būkite informuoti apie naujausius pokyčius ir specialius pasiūlymus!

Svetainių kūrimas Kaunas wordpress svetainės

Slapukai, kaip ir visose svetainėse yra svarbūs tinkamam svetainės veikimui. Mes naudojame slapukus, kad pagerintume svetainės veikimą ir stebėtume svetainės lankomumą. Norėdami sužinoti daugiau apie slapukų naudojimą, apsilankykite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse.

Pasidalinkite krepšeliu