Verslas Media

Kliūtys trukdančios pasiekti SEO reitingavimo sėkmę

Internetinių svetainių kūrimas wordpress woocommerce parduotuvių kūrimas
SEO sėkmei gali trukdyti daugybė veiksnių, įskaitant, bet neapsiribojant šiais veiksniais. Venkite šių dažniausiai pasitaikančių spąstų ir turėsite daugiau galimybių pasiekti norimą SEO sėkmę. Kai kalbama apie SEO, suprantama, kad norite maksimaliai padidinti investicijų grąžą. Tačiau, norėdami tai pasiekti, turite žinoti apie dažniausiai pasitaikančias SEO sėkmės kliūtis.

Straipsnio temos trumpai:

SEO sėkmei gali trukdyti daugybė veiksnių, įskaitant, bet neapsiribojant šiais veiksniais. Venkite šių dažniausiai pasitaikančių spąstų ir turėsite daugiau galimybių pasiekti norimą SEO sėkmę. Kai kalbama apie SEO, suprantama, kad norite maksimaliai padidinti investicijų grąžą. Tačiau, norėdami tai pasiekti, turite žinoti apie dažniausiai pasitaikančias SEO sėkmės kliūtis.

Pagrindinės kliūtys kurios mūsų nuomone, istoriškai trukdė mano klientams pasiekti savo tikslus. Jei žinosite apie šias kliūtis, galėsite jų išvengti ir išlaikyti kampaniją teisingame kelyje.

Kampanijos tikslų neapibrėžimas

Jei nežinote, kokius tikslus siekiate pasiekti naudodamiesi SEO, įvertinti sėkmės neįmanoma.

Be to, jei nustatėte tikslus, bet nenustatėte jokių pagrindinių veiklos rodiklių (KPI), sunku sužinoti, kaip sėkmingai pavyko įgyvendinti kampanijos tikslus.

Kaip verslo savininkas, nenorite galvoje turėti tikslinį skaičių (pvz., pridėti 100 naujų potencialių klientų per mėnesį naudojant SEO), o po kelių mėnesių sužinoti, kad jo nepasiekėte.

Tikslų ir KPI nustatymas ir pranešimas apie juos savo komandai padės sėkmingai vykdyti kampaniją ir pasiekti galutinį rezultatą.

Išteklių trūkumas

Išteklių trūkumas gali neigiamai paveikti jūsų paieškos sistemų optimizavimo (SEO) pastangas.

Štai keletas pavyzdžių, kas gali nutikti ne taip, jei neturėsite išteklių, kurių reikia sėkmingai kampanijai vykdyti.

– Žmogiškieji ištekliai: SEO personalo trūkumas gali sustabdyti jūsų kampaniją ir neleisti pasiekti norimos pažangos. SEO yra ilgalaikis įsipareigojimas, kuriam reikia atsidavusio žmogaus arba komandos, kuri dirbtų kasdien. Jei norite matyti rezultatus, galite dirbti su SEO, kai tik jums norisi ar turite keletą laisvų minučių. SEO rekomendacijos ir planai dažnai reikalauja išteklių, skirtų turiniui, UX, IT ir kitoms sritims, nesusijusioms su SEO.

Jūsų kampanija gali sulėtėti, jei jai nebus skirta pakankamai lėšų. Jums reikės pakankamo SEO biudžeto, kad galėtumėte padengti kampanijos vadybininko samdymo ir priemonių, kurių jums prireiks nuodugniam SEO tyrimui atlikti ir pažangai stebėti, įsigijimo išlaidas.

Norint tinkamai optimizuoti svetainę, jums reikės įvairių įrankių. SEO pažangos plynaukštę galima pasiekti net ir turint nemokamų galimybių ir gebant dirbti be daugybės turimų įrankių.

Kiekvienas SEO kampanijos etapas labai priklauso nuo duomenų analizės. Neturėdami visapusiškos prieigos prie SEO duomenų, galite nesugebėti priimti geriausių sprendimų savo verslui.

Tolerancijos stoka

Ilgalaikėje perspektyvoje optimizavimas paieškos sistemoms yra pagrįstas finansinis sprendimas. Net jei naudojate daug išteklių, tai nėra dalykas, kurį galite skubinti.

Vos tik per pirmuosius kelis mėnesius nepastebėję didelės pažangos, verslo savininkai tampa nekantrūs. Šiems žmonėms gali kilti abejonių dėl į projektą įdėtų pinigų ir jie nusprendžia sumažinti arba apskritai nutraukti darbą.

Jei po pirmojo mėnesio jūsų svetainė nėra paieškos rezultatų puslapių viršuje, nemanykite, kad jūsų SEO pastangos neveikia. Tam reikia laiko ir nuoseklių pastangų.

Net jei SEO specialistas dirba intensyviai, gali prireikti kelių mėnesių ar net metų, kad pamatytumėte reikšmingų rezultatų. Todėl turite būti kantrūs ir pasitikėti procesu, kad ir koks sunkus jis būtų.

Daugybės žmonių auditorija

Prieš pradedant SEO kampaniją, labai svarbu žinoti, į kokią nišą bandote orientuotis. Tai ne tik potencialių klientų sąrašas, bet ir išsamus vaizdas apie tai, kur vykdote verslą.

Rinkodaros kampaniją pradėdami nuo nišos apibrėžimo, galėsite pritraukti tinkamus klientus į savo verslą. Be to, susiaurinus nišą bus paprasčiau užimti geras pozicijas.

Net jei jūsų nišos teminės sritys ir raktažodžiai sulaukia mažesnio srauto, jie geriau konvertuoja, todėl į juos verta orientuotis ir juos stebėti.

Kad būtų aišku, nepropaguoju rinktis nišą, kurioje jūsų produktai ar paslaugos mažai domina arba visai nedomina. Jums tereikia ieškoti pagrįsto tikslo, atitinkančio jūsų pramonės šakos konkurenciją ir tendencijas.

Suprantu, kad pasirinkti nišą gali būti baugu, ypač jei norite, kad jūsų svetainė būtų prieinama kuo didesniam skaičiui žmonių. Atminkite, kad niša nereiškia, jog būsite prie jos prisirišę visą likusią karjerą. Svarbu, kad laikui bėgant niša keistųsi. Atėjus tinkamam laikui, galite išplėsti savo kampanijos aprėptį. Galite plėtoti įvairią dalykinę kompetenciją.

Nesugebėjimas matyti bendro vaizdo

Svarbu nepamiršti, kad ne kiekvienas jūsų puslapį radęs „Google” naudotojas yra pasirengęs konvertuoti. Inicijavimas, tyrimas, palyginimas, sandorio sudarymas ir naudotojo kelionės patirtis – visa tai yra svarbios aplinkybės, kurių reikia nepamiršti.

Nepasitikėkite kiekvienu raktažodžiu ar tema, į kurią orientuojatės. Tai tiesiog neįmanoma.

Kiekviename piltuvėlio etape reikia atsižvelgti į tikslinės auditorijos kalbą ir poreikius, be to, turite užtikrinti tinkamą jų pageidaujamą įsitraukimo lygį.

Yra daugybė būdų, kaip pradėti naujos draudimo rūšies paieškos procesą, pavyzdžiui, ištirti įvairias jį siūlančias bendroves ir palyginti įvairių paslaugų teikėjų pasiūlymus. Atlikę tam tikrą tyrimą ir judėdami piltuvėliu žemyn, jie gali būti nepasirengę užpildyti formą arba paskambinti telefonu ir pradėti pardavimo procesą.

Paieškos rezultatų puslapių (SERP) nesuptratimas

Paieškos sistemų rezultatų puslapiai (SERP) gali būti painūs tiems, kurie tik pradeda dirbti su SEO. SERP yra daugybė skirsnių ir jie gali nesuprasti, kad organiniai rezultatai paprastai yra palaidoti po reklamomis, naujienomis, žemėlapių paketais ir rodomais fragmentais.

Jei nežinote, kaip sudarytas SERP, negalėsite matyti, kaip jūsų SEO pastangos veikia naudotojų matomus rezultatus.

Užimti svarbią vietą „Google” paieškos rezultatuose gali būti taip paprasta, jei gerai sekasi tradicinėje paieškoje arba su ja susijusiose srityse (pvz., vietinio SEO) (žemėlapių paketas, featured snippets, apžvalgos ir kt.). Tačiau gali tekti šiek tiek pakeisti SEO strategiją, kad „Google” pastebėtų jūsų puslapius.

Pavyzdžiui, Schema žymėjimas gali būti naudojamas norint pasakyti „Google”, kad norite, jog jūsų apžvalgos būtų rodomos po „Google” paieškos rezultatais. Taip pat didesnė tikimybė, kad būsite rodomi žemėlapių paketo rezultatuose, jei turite „Google” verslo profilio sąrašą

Nepasiteisinusios partnerystės

Bloga partnerystė yra svarbiausia pažangos stabdymo priežastis. Pasirinkę netinkamą pardavėją, agentūrą, laisvai samdomus darbuotojus, įrankius, rašytojus, kūrėjus ar bet kurį kitą asmenį, turintį įtakos strategijai ir įgyvendinimui, galite nepasiekti savo finansinių tikslų.

Blogą partnerystę gali būti sunku nutraukti, ypač kai ji susijusi su sutartimis. Prieš nutraukdami partnerystę aptarkite savo lūkesčius ir tai, kaip ši partnerystė jų neatitinka. Tada sukurkite problemos sprendimo strategiją.

Galiausiai, jei jūsų partnerystės nepavyks išsaugoti, teks ją nutraukti. Investuoti į SEO neapsimoka, jei dirbate su žmogumi, kuris nepadeda pasiekti jūsų tikslų.

Nelaukite iki paskutinės minutės, kol atliksite tyrimą. Tikiuosi, kad jums taip nenutiks.

Kitų rinkodaros kanalų vengimas

Didžiausias rinkodaros specialisto košmaras – dirbti su žmonėmis, kurie mano, kad jų rinkodaros kanalas yra vienintelis būdas pasiekti kliento tikslus. Norint pasiekti geriausių rezultatų, visi rinkodaros kanalai turėtų veikti kartu. Kai pradėjau savo karjerą, buvau giliai pasinėręs į SEO bunkerį.

Visoms reklamos formoms yra tinkama vieta ir laikas. Pavyzdžiui, mokama paieška yra puiki galimybė, jei reikia greitų rezultatų ir norite greitai pakilti į „Google” paieškos rezultatų viršų. Tačiau ilgalaikė reklama gali būti brangi. Štai čia praverčia optimizavimas paieškos sistemoms (SEO).

SEO yra ilgalaikis procesas. Paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) jis retai rodomas sąrašo viršuje. Panašią auditoriją galima pritraukti vienu metu dirbant su SEO ir naudojant mokamus skelbimus, kol jūsų svetainė pakils organinių paieškų reitinguose ir nebereikės naudoti mokamų skelbimų. Kai kuriais atvejais, priklausomai nuo paieškos rezultatų puslapių (SERP) struktūros, ir mokama, ir organinė reklama gali veikti kartu.

Taip pat turime nepamiršti, kad kiti kanalai, pavyzdžiui, socialinė žiniasklaida, el. paštas ir kitos skaitmeninės reklamos formos, gali turėti didelį poveikį klientų kelionei, kai jie veikia kartu. Jei galite to išvengti, nedėkite viso svorio į vieną kanalą.

Kad pasiektumėte geriausių rezultatų, savo klientams patariu atsižvelgti į visus turimus rinkodaros kanalus ir disciplinas, pavyzdžiui, SEO, PPC, turinį, naudotojo patirtį / naudotojo sąsajos dizainą, vaizdo įrašus ir kt.

Netinkamai sekami duomenys

Labai svarbu sekti duomenis. Juk tai yra rodiklis, parodantis, kiek atsiperka jūsų SEO pastangos. Nors SEO duomenų stebėjimas yra svarbus, klaidinga susitelkti vien tik į SEO rodiklių stebėjimą, neskiriant dėmesio ir verslo rodikliams bei konversijoms, susijusioms su jūsų SEO pastangomis.

Pavyzdžiui, jei jūsų įmonė teikia tokias paslaugas kaip santechnika, galite tikėtis, kad padaugės raktažodžių, susijusių su santechnika. Tačiau tai daug nereiškia, jei nematote ir pardavimų (t. y. skambučių ar užpildytų kontaktinių formų) padidėjimo.

Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, turime galimybę žinoti, ar ji veikia, ir visą laiką ją stebėti. Kai galime sujungti taškus nuo įspūdžio iki konversijos, daugeliu atvejų (ir, tikėkimės, ne tik) galima daryti prielaidas.

Atsikratykite visų SEO kliūčių.

Kad ir kaip natūralu, jog norime iš karto sulaukti SEO sėkmės, tai ne visada pavyksta. Norint pasiekti norimų SEO rezultatų, reikia laiko ir nuoseklių pastangų. Norėdami maksimaliai padidinti savo investicijas į SEO, turėtumėte vengti šiame straipsnyje nurodytų klaidų.

Taip pat rekomenduojame perskaityti:

Paieška

Kategorijos

Bendraukime

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujienas ir naujausius produktus. Būkite informuoti apie naujausius pokyčius ir specialius pasiūlymus!

Svetainių kūrimas Kaunas wordpress svetainės

Slapukai, kaip ir visose svetainėse yra svarbūs tinkamam svetainės veikimui. Mes naudojame slapukus, kad pagerintume svetainės veikimą ir stebėtume svetainės lankomumą. Norėdami sužinoti daugiau apie slapukų naudojimą, apsilankykite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse.

Pasidalinkite krepšeliu