Norint užtikrinti teigiamą naudotojo patirtį, labai svarbu sukurti klientams patogią naršyti svetainę (UX). Gerai organizuota naršymo juosta ir lengvai prieinama informacija apie produktus ir paslaugas padės padidinti pajamas.
Kai vartotojas ieško produkto „Google”, jam gali būti prieinami šimtai interneto įmonių. Puiki vartotojo patirtis padės pritraukti lankytojus, išlaikyti juos jūsų svetainėje, paskatinti juos pirkti ir paskatinti dažnai sugrįžti. Kita vertus, prasta naudotojo patirtis paskatins juos apsilankyti pas konkurentus. Remdamasis savo ilgamete patirtimi, galiu jums padėti pagerinti jūsų svetainės naudotojo patirtį ir palengvinti vartotojams rasti jūsų įmonės teikiamas prekes ir paslaugas.
Svetainės naudotojo patirties gerinimo būdai
Nors kiekviena įmonė ir svetainė yra unikali, yra tam tikrų bendrų aspektų, padedančių klientams naršyti jūsų svetainėje ir rasti reikiamus produktų ir paslaugų sprendimus. Štai keletas patarimų:
Palaikykite švarią ir paprastą svetainę.
Jei svetainėje sunku naršyti arba ją sunku suprasti, vartotojas greitai paliks puslapį ir ieškos paprastesnio. Jūsų pagrindinis tikslas – padėti svetainės naudotojams kuo veiksmingiau rasti tai, ko jie ieško. Nors tai gali atrodyti savaime suprantama, tačiau lengva pasimesti, kai norima į svetainę įtraukti per daug informacijos ir apsunkinti ją labiau nei reikia. Paprasta visada yra geriau.
Pasirūpinkite, kad naršymo juosta būtų paprasta naudoti.
Svetainės navigacija turi būti greita ir paprasta. Paprastai jūsų svetainėje turėtų būti penki pagrindiniai skyriai: pradžia, apie mus, produktai ir paslaugos, elektroninė parduotuvė ir kontaktinis puslapis. Žinoma, tai yra bendros gairės, tačiau jūsų naršymo juosta visada turėtų būti glausta, gerai organizuota ir paprasta naudoti. Taip pat naudinga kiekviename puslapyje pateikti mygtuką „namo”, kad svetainės lankytojai visada turėtų nuorodą ir galėtų greitai grįžti į pradinį svetainės puslapį.
Svarbiausią informaciją pateikite puslapio viršuje.
Kai pirmą kartą atidarote svetainės skyrių, natūralu, kad pradedate nuo viršaus ir einate žemyn. Supaprastinkite savo vartotojams ir potencialiems klientams ir pradėkite nuo svarbiausių jiems reikalingų faktų ir duomenų. Kaip tai sužinojote? Socialinės žiniasklaidos pranešimuose, el. pašto apklausose ir net parduotuvėje jų paklauskite. Šiek tiek vartotojų indėlio gali padėti pagerinti jūsų klientų patirtį.
Pašalinkite visus nereikalingus puslapius ar veiksmus.
Kalbant apie svetainių dizainą, mažiau reiškia daugiau. Padarykite taip, kad jūsų prekių ir paslaugų paieška ir pirkimas būtų kuo paprastesni. Kai jūsų svetainės lankytojams nereikia gaišti laiko naršant po svetainę, jie gali sutelkti dėmesį į jūsų produktų ir paslaugų privalumus ir lengvai suvokti jūsų prekės ženklo privalumus. Pašalinę iš šio proceso visus nereikalingus puslapius ir procesus, palengvinsite jį savo klientams ir padarysite jį pelningesnį savo įmonei.
Venkite šių tipinių UX dizaino klaidų.
Vizualinis svetainės dizainas yra jūsų organizacijos ir prekės ženklo veidas. Pateikiame keletą dažniausiai daromų klaidų, kurias žmonės daro kurdami svetainę, ir ką galite padaryti, kad jų išvengtumėte.
Bandymas viską sutalpinti į naršymo juostą.
Vartotojus verčiant naršyti dideliame navigacijos pasirinkimų sąraše, jie gali jaustis priblokšti ir suglumę. Šiais laikais interneto pirkėjų dėmesys yra trumpas ir jie turi mažai kantrybės. Atsižvelgiant į tai, vartotojams turi būti aiškus ir paprastas kelias į jų ieškomas prekes ir paslaugas. Pabandykite išplėsti meniu juostos kategorijų sąrašus, kad klientai galėtų greičiau rasti jiems tinkamus sprendimus.
Per daug pramonės žargono.
Nustatydami ar klasifikuodami puslapius, nepamirškite savo auditorijos. Kokiais terminais jūsų klientai apibūdina jūsų produktus ir paslaugas? Naudokite šias frazes kaip antraštes produktų aprašymuose ir naršymo juostoje. Galite naudoti „vidinį” žargoną, kurio jūsų vartotojai nesupras. Nedarykite klaidos manydami, kad jūsų vartotojai supras, apie ką kalbate. Dėl per didelio pramonės žargono jūsų klientai gali palikti jūsų svetainę.
Atsižvelkite į savo verslą ir į vartotoją.
Įsijauskite į vartotojų padėtį. Ar jie sugebės rasti tai, ko ieško, jei pirmą kartą apsilankys jūsų svetainėje ir nieko nežinos apie jūsų įmonę ar pramonės šaką? Kurdami svetainės produktų ir paslaugų skiltis, būtinai jas išbandykite naudodamiesi apklausomis ir stebėkite klientų atsiliepimus atsiliepimuose. Tai padės jums patobulinti produktų ir paslaugų turinį, kad jis būtų naudingesnis ir labiau patiktų vartotojams.
Pamiršote apie mobiliuosius naudotojus.
Žmonės daugiau nei bet kada anksčiau jūsų svetainę pasieks išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais. Nepamirškite to, kai kursite ar tobulinsite svetainę, ir būtinai išbandykite ją mobiliuosiuose įrenginiuose. Patikrinkite, ar tekstas yra įskaitomas, o vaizdai ir grafika įkeliami greitai. Svetainės peržiūra mažame ekrane vis tiek turėtų teikti didelę naudą jūsų klientams ir būti paprasta tyrinėti bei sekti.
Verslas Media gali padėti jums laikytis šios geriausios svetainių dizaino praktikos.
Būdami mažos įmonės savininkai, norite, kad jūsų klientams ir potencialiems pirkėjams svetainė suteiktų puikią patirtį ir padėtų jiems lengvai ieškoti ir įsigyti jūsų prekių. Galbūt neturite laiko ar įgūdžių, kad tai padarytumėte atlikdami visas savo pareigas. Todėl Verslas Media sukūrė puikius sprendimus, kurie padės jums pasiekti svetainės tikslus turint mažai žinių arba visai jų neturint.
Jei reikia labiau patyrusio patarimo, Verslas Media profesionalių svetainių paslaugos gali jus sujungti su talentingų rašytojų ir dizainerių komanda, kuri sukurs jums svetainę. Kai būsite pasirengę elektroninės prekybos sričiai, teikiame el. Parduotuvių kūrimo paslaugas, kurios sukurs nepriekaištingą apsipirkimo patirtį jūsų klientams ir kartu padės jums gauti daugiau pajamų.