Dirbtinis intelektas, arba dirbtinis intelektas, vis labiau populiarėja rinkodaros sektoriuje. Dėl kokios priežasties? Dirbtinio intelekto technologija gali automatizuoti darbus, supaprastinti sudėtingas procedūras ir sutvarkyti sudėtingus duomenų rinkinius taip, kaip tai padarytų žmogus rinkodaros ekspertas, tik greičiau ir teisingiau.
Dirbtinio intelekto pradžioje atrodė, kad automatizavimas kelia pavojų žmogaus darbui. Tačiau manome, kad dirbtinis intelektas tik leidžia žmonėms atlikti geresnį ir labiau apgalvotą darbą.
Kaip naudoti dirbtinį intelektą savo interneto svetainei tobulinti
Įmonės interneto svetainė yra pirmasis skaitmeninis įspūdis. Neturėdama tinkamų priemonių, jūsų svetainė gali sudaryti klaidingą pirmąjį įspūdį ir kainuoti jūsų organizacijai nemažai verslo.
Čia gali praversti dirbtinis intelektas. Naujausios dirbtinio intelekto technologijos gali pagerinti ir patobulinti jūsų įmonės svetainę, kad pagerėtų klientų patirtis ir padidėtų konversijų skaičius. Pateikiame 11 sudėtingų būdų, kaip panaudoti dirbtinį intelektą savo verslo svetainei pagerinti.
Svetainės kūrimas
Svetainės kūrimas ir plėtojimas yra sudėtinga užduotis, ypač mažai patirties turintiems žmonėms. Laimei, kelios populiarios svetainių platformos vis dažniau išnaudoja dirbtinio intelekto galimybes, kad supaprastintų svetainių kūrimą. Naudodamiesi šiomis technologiškai pažangiomis platformomis galite pateikti kelis pagrindinius duomenų taškus ir jums bus sukurta visiškai optimizuota interneto svetainė.
Nors dauguma didžiųjų korporacijų renkasi kurti savo svetaines pačios, toks sprendimas gali būti gelbėjimosi ratas mažoms ar pradedančioms veikti įmonėms.
Rinkodara paieškos sistemose
Jei jūsų svetainė nerodoma pagal atitinkamas paieškos užklausas, jums bus sunku pritraukti naujų lankytojų ir verslo. Kažkada SEO buvo tam tikra paslaptis. Tačiau dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi dėka galingos SEO priemonės dabar gali akimirksniu nustatyti svetainės problemas ir pateikti komentarus, kurie padės pagerinti paieškos pozicijas.
Personalizavimas realiuoju laiku
Šiais laikais personalizuota rinkodara yra būtina. Jūsų klientai ne tik nori, bet ir reikalauja individualizuoto turinio. Problema tik ta, kad informacijos apie lankytojus rinkimas, o vėliau jiems pateikimas tobulai suplanuoto ir tikslingo turinio reikalauja laiko ir pinigų. Kita vertus, dirbtinis intelektas šį procesą supaprastina ir padidina jo mastą.
Užuot taikęsi į auditorijos grupes, dabar dirbtinis intelektas leidžia kreiptis į vieną asmenį. Pagalvokite, kiek veiksmingesnė būtų jūsų svetainė, jei galėtumėte pateikti pritaikytus pasiūlymus, tekstą, nuolaidas ir kt. tiesiog spustelėję nuorodą. Tai tampa įmanoma pasitelkus dirbtinį intelektą.
Turinio kūrimas
Turinio rinkodara yra daugelio rinkodaros specialistų pasirinktas metodas, ir ne veltui: ji generuoja maždaug tris kartus daugiau potencialių klientų nei išorinės rinkodaros taktika, o kainuoja 62 proc. mažiau. Dėl dirbtinio intelekto rinkodaros specialistai dabar turi daugiau informacijos apie tai, kaip žmonės vartoja ir įsitraukia į jų turinį.
Dirbtinis intelektas gali ne tik nustatyti aktualias turinio tendencijas, bet ir pats surinkti reikiamus išteklius, kad sukurtų papildomą turinį. Apsvarstykite temų analizės, tendencijų analizės, naudotojų kuriamo turinio, įtakingųjų rinkodaros ir kitas strategijas.
Klientų aptarnavimas internetu
Pavyzdžiui, pokalbių robotai ir automatizuoti naudotojų srautai yra dirbtiniu intelektu pagrįsti sprendimai, kurie pakeitė klientų aptarnavimo sritį. Šios sistemos gali įvertinti naudotojo užklausą ir atsakyti į ją remdamosi lingvistiniais ir elgsenos rodikliais.
Dėl dirbtinio intelekto išskirtiniam klientų aptarnavimui užtikrinti reikia mažiau žmogaus darbo. Tai nelieka nepastebėta. Tiesą sakant, iki 2020 m. aštuonios iš dešimties organizacijų įdiegė arba planuoja įdiegti dirbtinį intelektą kaip klientų aptarnavimo sprendimą.
Turinio kuravimas
Turinio kūrimo procese dirbtinis intelektas gali padėti ir kitais būdais, pavyzdžiui, kuruojant turinį. Naujausia technologija analizuoja svetainės lankytojo veiklą ir, naudodama mašininį mokymąsi, kuruoja informacijos biblioteką, atitinkančią konkretaus asmens tikslus ir reikalavimus. Ji gali būti naudojama rekomenduojant naudingus straipsnius ir įdomias prekes, todėl jūsų auditorija bus įtraukta ilgiau, nei jei medžiagos ieškotų pati.
Kliento prognozavimas
Ar supratote, kad naujų klientų įsigijimas kainuoja penkis kartus brangiau nei esamų klientų išlaikymas (šaltinis)? Šis skaičius pateikia aiškų vaizdą: Klientų kaita jūsų įmonei kainuoja pinigus ir kenkia jūsų prekės ženklui. O jei pasakytume, kad turime platformą, kuri galėtų įvertinti sąveiką su klientais, kad būtų galima numatyti ir užkirsti kelią klientų pasitraukimui?
Laimei, dirbtinis intelektas leido tokiai technologijai tapti realybe. Dirbtinis intelektas gali padėti sukurti rizikos modelį, sudarytą iš signalų, kurie rodo, kokia tikimybė, kad klientas atsisakys ryšių su jūsų organizacija, naudojant prognozavimo analizę ir mašininį mokymąsi. Tuomet sistema gali arba išsiųsti jums įspėjimą, arba automatiškai pateikti sprendimą, kuris neleistų tam vartotojui pasitraukti.
Prieinamumas
Dirbtinis intelektas leidžia lengvai sukurti svetainę, kuri būtų prieinama kurtiesiems, neprigirdintiesiems ar silpnaregiams. Apsvarstykite galimybę pritaikyti dirbtiniu intelektu paremtą programą, kuri transkribuotų vaizdo įrašus, pateiktų uždaras antraštes arba pateiktų jūsų turinio garsinį skaitymą.
Duomenų rinkimas / lankytojų generavimas
Pagrindinis B2B įmonių svetainės tikslas – kurti potencialius klientus ir rinkti kontaktinę informaciją. Tačiau jei kada nors dirbote rinkodaros srityje, žinote, kaip sunku gali būti įtikinti žmones užbaigti pasiūlymą. Perspektyvos praras susidomėjimą, jei jūsų forma bus per ilga. Nepastebėsite svarbių kvalifikacinių duomenų taškų, jei jūsų forma bus per trumpa. Koks yra sprendimas? Pažangus automatizavimas.
Dirbtinis intelektas gali ištirti jūsų dabartinę vartotojų bazę, kad atskleistų pagrindinius modelius ir panašumus. Tuomet šie duomenys gali būti naudojami visai jūsų svetainei arba tiesiog jūsų lyderių paieškos puslapiams tobulinti. Galima optimizuoti kalbą, svetainės srautą, grafiką ir kitus veiksnius.
Tačiau dirbtinis intelektas taip pat gali būti naudojamas milžiniškiems duomenų kiekiams įvertinti, kad būtų galima rasti ir pasiūlyti galimus klientus pagal tai, kaip žmonės sąveikauja su jūsų svetaine.
Teksto / kalbos analizė
67 proc. pirkėjo kelionės dabar atliekama internetu (šaltinis). Tai reiškia, kad tai, ką žmonės kalba apie jūsų įmonę internete, yra tikrai svarbu. Laimei, dirbtinis intelektas gali greitai įvertinti didžiulius teksto blokus ir nustatyti emocijas. Tai naudinga dėl dviejų priežasčių. Pirma, jis gali padėti nuspėti, kaip lankytojai reaguos į jūsų svetainę. Ar jūsų tekstas nėra pernelyg agresyvus? Per daug įžūlus? Dirbtinis intelektas gali padėti.
AI taip pat gali nustatyti socialinės žiniasklaidos pranešimų ar klientų atsiliepimų emocijas ir jus apie jas įspėti. Tada galite reaguoti į nepalankius atsiliepimus ir pasinaudoti teigiamais atsiliepimais turinio kūrimui ar prekės ženklo pristatymui.
Vartotojo patirtis ir dizainas
Dizaino ir naudotojų patirties tobulinimas yra vienas iš naudingiausių dirbtinio intelekto panaudojimo būdų. AI realiuoju laiku renka elgsenos duomenis, kad gautų veiksmingą grįžtamąjį ryšį, kurį rinkodaros specialistai gali panaudoti svetainės naudotojo patirčiai gerinti. Šiuos koregavimus galima atlikti net „skraidant”, naudojant sudėtingesnes technologijas.
Pagalvokite, kiek sėkmingesni būtų jūsų A/B bandymai ar UX eksperimentai, jei galėtumėte juos atlikti realiuoju laiku, priklausomai nuo vieno naudotojo elgsenos. Greitai pakeiskite svetainės išdėstymą, sumažinkite formos laukų skaičių arba net pakeiskite reklaminio skydelio paveikslėlį tiesiog skrydžio metu.
Kas geriausia? Dirbtinis intelektas pašalina spėliojimus. AI metodai ir technologijos visus sprendimus grindžia realaus pasaulio duomenų analize. Dėl dirbtinio intelekto ne tik padidėja jūsų rinkodaros veiksmingumas, bet ir ji tampa planingesnė ir prasmingesnė.
Svarbiausi dalykai, kuriuos reikia žinoti apie dirbtinį intelektą
Kuo daugiau žinių turėsite apie savo klientus ir potencialius klientus, tuo veiksmingesnis būsite rinkodaros specialistas. Dirbtinis intelektas leidžia rinkti ir analizuoti duomenis, kurių žmonės nepajėgia. Nesijaudinkite, kad jus pakeis robotas. Tiesiog dirbtinis intelektas leidžia rinkodaros specialistams daryti daugiau to, kas jiems patinka: reklamuoti!
Rinkodaros pastangos niekada nebebus betikslės – vietoj to dirbtinis intelektas leis kiekvieną pranešimą, kampaniją ar reklamą paversti labai tikslingu ir protingu rinkodaros žingsniu.
Verslas Media gali padėti jums surinkti papildomos informacijos apie jūsų potencialius klientus ir klientus. Naudokitės mūsų platforma, kad įvertintumėte verslo duomenis, sukurtumėte pirkėjų profilius ir pasiektumėte daugiau potencialių vartotojų. Nedelsdami susisiekite su mumis.