Verslas Media

Svetainės tekstų galia kuriant jų dizainą

Svetainių kūrimas Kaunas wordpress svetainės
Jūsų prekės ženklo pasakojimas yra labai svarbus jūsų įmonės sėkmei. Kai galvojame apie prekės ženklo istoriją, dažnai įsivaizduojame rašytinę istoriją. Neturėtumėte to ignoruoti, nes tai yra galingas būdas pristatyti savo pasakojimą. Tačiau strateginis žiniatinklio dizaino požiūris į jūsų prekės ženklo pasakojimą yra galingas būdas jūsų įmonei augti ir klestėti. Tiesa ta, kad žiniatinklio dizainas, kuris apima viską - nuo tekstų rašymo iki grafinio dizaino ir turinio parinkimo, - yra esminė bet kokio prekės ženklo istorijos priemonių rinkinio dalis, nesvarbu, ar esate B2B, ar B2C įmonė. Stipriame naudotojų patirties plane pripažįstama, kad pasakojimas turi didelį poveikį, kai tik jis gali nukreipti naudotoją patraukliu pasakojimu, suteikdamas vertę programėlei ar svetainei, taigi ir visai organizacijai. Šiame straipsnyje aptarsime prekės ženklo pasakojimą, jo svarbą ir kaip naudoti pasakojimą žiniatinklio dizaine. Taigi pasinerkime į šią temą.

Straipsnio temos trumpai:

Kas yra pasakojimas?

Istorija, dažnai vadinama pasakojimu, apibūdinama kaip „žodžiu ar raštu papasakoti susiję įvykiai”. Tačiau visi žinome, kad istorijos neapsiriboja vien kalbėjimu ir tekstu. Be to, istorijas taip pat greitai ir sėkmingai galima papasakoti pasitelkus grafinius elementus.

Dizaineriai pasitelkia pasakojimą, kad susipažintų su savo naudotojais, įsijaustų į juos ir užmegztų su jais emocinį ryšį. Personas dizaineriai kuria tam, kad reprezentuotų tikslines grupes ir suteiktų įtampos istorijoms, atspindinčioms naudotojų keliones ir iššūkius. Kurdami pasakas dizaineriai gali geriau suvokti, ko naudotojai pageidauja iš sprendimo.

Kaip naudoti pasakojimą tinklapių dizaine?

Svetainė yra labai svarbus pirmas žingsnis siekiant sudominti lankytojus ir įtikinti juos pirkti. Todėl svetainių savininkams būtina sukurti istoriją.

Štai kaip galite naudoti pasakojimą žiniatinklio dizaine.

Sukurkite prekės ženklo istoriją

Papasakodami istoriją užmegzkite tikrą ryšį tarp savo įmonės ar produkto ir auditorijos. Kokia yra jūsų prekės ženklo reikšmė? Kodėl jūsų svetainės lankytojas norėtų įsigyti jūsų produktą? Išlaikykite savo istorijos autentiškumą ir empatiją. Ji turi iš karto užmegzti ryšį su auditorija. Būkite jautrūs savo klientų poreikiams, supraskite jų skausmą ir pagalvokite, kaip jūsų produktas gali jiems padėti.

Auditorijos demografijos supratimas

Ar pristatydami savo produktą ir (arba) istoriją turite omenyje auditoriją? Apie kokius klientus kalbate? Ar jie yra studentai, namų šeimininkės, profesionalai, ar vyresnio amžiaus žmonės? Tarp veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti, yra amžius, lytis, gyvenamoji vieta, profesija, interesai ir pageidavimai. Būtų geriausia, jei supintumėte istoriją, kad pasiektumėte tokias auditorijas.

Pažinkite ryšį su skaitytojais

Ar suprantate, ką patiria jūsų vartotojai? Kaip veiksmingai jūsų produktas malšina skausmą? Ar jūsų gaminys yra perspektyvi alternatyva sunkiai užduočiai? Tik tada, kai parodysite empatiją kliento kančiai ir pateiksite gaminį, kuris veiksmingai supaprastina užduotį, klientas norės jį įsigyti.

Sukurkite emocinį toną

Istorijos sukelia emocinę reakciją ir žmogiškąjį ryšį, todėl yra tokios įsimintinos. Kai kas nors pirmą kartą apsilanko jūsų svetainėje, jį sujaudins jos dizainas ir turinys. Paprastai tai įvyksta pasąmonėje, dar prieš jiems priimant sąmoningą sprendimą pasilikti svetainėje.

Norėdami užmegzti emocinį ryšį su svetainės lankytojais, pirmiausia turite įvertinti savo prekės ženklo asmenybę. Kiekvienas prekės ženklas turi savo balso toną, ir jūsų svetainės dizainas turėtų jį atspindėti, nes kitaip svetainė bus atsieta nuo jūsų prekės ženklo.

Struktūruokite savo istoriją

Jūsų svetainės dizainas, kaip ir įtikinamų istorijų struktūra, turi būti struktūruotas. Kiekvienas aspektas yra svarbus: gera navigacija, vizualiai patrauklūs puslapiai, CTA, balta erdvė, aiškus, raktinių žodžių turtingas tekstas, aukštos kokybės nuotraukos, šriftas ir spalvos. Visi šie elementai veikia kartu, kad jūsų pasakojimo svetainė turėtų teisingą struktūrą.

Pasidarykite akį traukiantį kvietimą

Kaip įtikinti lankytoją ką nors pirkti? Jūsų pasakojimų svetainės vaizdinis ir tekstinis turinys turi gerai paveikti lankytojus, kad juos sudomintumėte. Kiekviename skyriuje turi būti raginimas imtis veiksmų (CTA), kad jie galėtų pereiti prie kito žingsnio, kol paspaus pirkimo mygtuką.

Kaip integruoti pasakojimą į svetainę

Rasite keletą komponentų, kaip integruoti savo istoriją į svetainę. Jie yra šie.

  • Vaizdas
  • Infografika
  • Iliustracijos
  • Lygiagretusis slinkimas
  • Vaizdo įrašas
  • Interneto kopija
  • Svetainės dizainas ir spalvos

Tai puikūs įrankiai, padedantys padidinti svetainės vizualinį patrauklumą. Trumpi vaizdo įrašai ir paveikslėliai, kuriuose pateikiama sudėtinga svetainės medžiaga, gali padėti užmegzti ryšį su tiksline rinka. Lankytojai ilgiau pasiliks jūsų svetainėje, jei jūsų pasakojimas bus pakankamai įtikinamas, ir jie greičiausiai pirks jūsų medžiagą.

Istorijų pasakojimo nauda kuriant žiniatinklio dizainą

Tinklalapių dizaino pasakojimo privalumų neįmanoma apibūdinti. Pirma, istorijų pasakojimas padeda sukurti pasitikėjimą prekės ženklu. Emociškai įdomus turinys skatina ryšį su auditorija, kuri jus labiau vertins, nes sugebėsite užmegzti su ja gilesnį ir prasmingesnį ryšį. Prekės ženklas, kuris sugeba patraukti žmonių širdis, visada laimės. Jei sugebėsite juos prajuokinti, gausite papildomų taškų!

Štai pagrindiniai privalumai, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti:

  • Jei papasakosite įtikinamų istorijų, klientai bus labiau linkę pirkti jūsų produktus ar paslaugas.
  • Istorijos suteikia jūsų prekės ženklui žmogiškumo, todėl jis tampa panašesnis į asmenį, o ne į korporaciją.
  • Aplinkosaugos požiūriu sąmoningos prekių ženklų istorijos leidžia pirkėjams pasijusti kažko didesnio dalimi.
  • Prekės ženklo atpažįstamumą ir klientų pasitikėjimą skatina istorijos.

Apibendrinti

Kalbant apie pasakojimą ir istorijų pasakojimą, žiniatinklio dizainas yra įdomi nauja sritis. Tiesą sakant, kadangi dizaino ir vizualinės pažangos galimybės ir toliau plečiasi, jos taps dar didesnės.

Yra beveik tiek pat skirtingų pasakojimo būdų, kiek ir kitų istorijos žanrų. Tačiau, kad ir kaip būtų, norint aiškiai perteikti istoriją, pasiekti konkrečių išgyvenimų ir motyvuoti konkretų veiksmą, reikia remtis pagrindiniais dalykais, kurie yra tokie patys kiekviename pasakojime nuo seniausių laikų.

Ar esate pasirengę savo prekės ženklo istoriją pasauliui atskleisti savo svetainėje? Tikime, kad mūsų vadovas padės jums sukurti fantastišką prekės ženklo istoriją. Tiesiog pasistenkite sutelkti dėmesį į pagrindinius dalykus, ir jums, be abejonės, pavyks.

Taip pat rekomenduojame perskaityti:

Paieška

Kategorijos

Bendraukime

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujienas ir naujausius produktus. Būkite informuoti apie naujausius pokyčius ir specialius pasiūlymus!

Svetainių kūrimas Kaunas wordpress svetainės

Slapukai, kaip ir visose svetainėse yra svarbūs tinkamam svetainės veikimui. Mes naudojame slapukus, kad pagerintume svetainės veikimą ir stebėtume svetainės lankomumą. Norėdami sužinoti daugiau apie slapukų naudojimą, apsilankykite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse.

Pasidalinkite krepšeliu