Verslas Media

Verslas Media partnerystės programa

Dažniausiai užduodami klausimai

Partnerių programa

Susipažinimas su partnerių rinkodara ir jos veikimo principais

Paskyros Registracija

Viskas apie tai kaip paprastai galite tapti Verslas Media partneriu

Stebėjimas ir Analizės

Pardavimų ir kitų partnerių duomenų stebėjimo panelė

Stebėjimas ir Analizės

Pardavimų ir kitų partnerių duomenų stebėjimo panelė

Mokėjimai

Informacija kaip atliekame mokėjimus, reikalavimai

Mokėjimai

Informacija kaip atliekame mokėjimus, reikalavimai

Partnerių sutartis

Taisyklės ir sutartis kaip vykdome partnerių programą

Kiti klausimai

Papildoma informacija apie partnerių programą, kontaktai

Partnerių programa

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paskyros registracija

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Stebėjimas ir analizės

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Mokėjimai

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Partnerių sutartis

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Kiti klausimai

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Paprasčiau tariant, partnerių programa leidžia tinkamai valdyti procesą, kurio metu partneriai uždirba komisinius už mūsų paslaugų reklamą. Partnerystės rinkodara yra į rezultatus orientuotos rinkodaros rūšis. Išorės partneriui atlyginama už konkretų rezultatą – pardavimą, kurį jis padeda pasiekti vidaus rinkodaros specialistui.

Partnerystės rinkodaroje taip pat taikomas pelno pasidalijimo tarp įmonės ir partnerio modelis. Jei įmonė nori dažniau parduoti savo produktą, ji gali pasiūlyti komisinius reklamuotojams, kurie prisijungia prie įmonės partnerystės programos. Nors produktas nepriklauso partneriui, partneris gali reklamuoti savo mėgstamą produktą ir uždirbti pinigų!

Registruokis > Dalinkis > Uždirbk

Tai taip paprasta

Slapukai, kaip ir visose svetainėse yra svarbūs tinkamam svetainės veikimui. Mes naudojame slapukus, kad pagerintume svetainės veikimą ir stebėtume svetainės lankomumą. Norėdami sužinoti daugiau apie slapukų naudojimą, apsilankykite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse.

Pasidalinkite krepšeliu