1. Neturite 10 kartų didesnės unikalios vertės pasiūlymo arba turite, bet niekas apie tai nežino.
Ar galite teigiamai atsakyti į šiuos klausimus: Ar jūsų produktas tikrai pranašesnis už konkurentų? Tiek geresnis, kad jie jus laiko vieninteliu racionaliu pasirinkimu? Ar jūsų vartotojai tai jau žino, ar turite juos informuoti? Ar jūsų vertės pasiūlymas yra nuoseklus visoje jūsų interneto svetainėje, socialinėje žiniasklaidoje, el. laiškuose, viešuosiuose ryšiuose ir t. t.?
Pirmiausia turite nustatyti išskirtinę produkto ar prekės ženklo vertę, o tada užtikrinti, kad vartotojai apie ją sužinotų nedvejodami.
2. Neskiriate laiko rinkodaros strategijai parengti.
Tai strategijos ir taktikos atvejis. Tarkime, kad esate futbolo komandos narys. Jūsų žaidimo planas yra jūsų strategija. Jūsų „žaidimai” yra jūsų strategijos. „Žaidimai” niekada nepasiteisintų, jei būtų visiškai atsitiktiniai, tad kodėl turėtumėte taip valdyti savo verslą? Akcijos, ryšiai su visuomene, elektroninio pašto rinkodara ir pan. yra rinkodaros metodų pavyzdžiai. Tačiau jie veikia tik tuo atveju, jei yra didesnės rinkodaros strategijos dalis. Strateginis darbas padeda nustatyti laikotarpį, reikalingą sėkmei įvertinti ir kada pradėti kitą rinkodaros projektą.
3. Neefektyvus pinigų srautų ir investicijų grąžos valdymas
Prekės ženklo gyvavimo ciklo pradžioje (nebent turite daug pinigų) didžioji dalis jūsų investicijų bus skirta tiesioginei rinkodarai ir klientų pritraukimui, o ne masinės rinkos prekės ženklo kūrimui. Tai reiškia, kad turite nepaliaujamai optimizuoti rinkodarą taip, kad ji duotų didžiausią grąžą.
Svarbi pastaba: Tai nereiškia, kad turėtumėte tapti šlamštą siuntinėjančia pardavimo mašina. Tai paprasčiausiai reiškia, kad kiekvienas jūsų rinkodaros elementas turėtų sukelti tam tikrą veiksmą. Atsisiųsti PDF dokumentą, užsiprenumeruoti, įsigyti dabar ir t. t. Norite išlaikyti savo prekės ženklo nuosavybę ir sutelkti dėmesį į auditorijos didinimą.
4. Būti išmintingu, bet kvailu.
Šis klausimas yra tikrai paprastas. Nesirinkite pigiausio galimo varianto. Pasirinkę pigų variantą, prarasite svarbiausias funkcijas, klientų aptarnavimą ir klientams teikiamų paslaugų kokybę, o tai labai pakenks ilgalaikei jūsų prekės ženklo vertei. Iš pradžių siekite vidutinio lygio SAAS prekių ir kitų veiklos išlaidų.
Be to, jei tai nenumatyta biudžete, nepirkite nieko, kas turės įtakos pinigų srautams arba jūsų įmonė atsidurs tokioje situacijoje, kai galėsite apmokėti dar tik dviejų mėnesių sąskaitas ir tikėsitės, kad naujasis prabangus prietaisas jas padengs. Beveik niekada taip nebūna. Nebūkite kvailys. Palaukite, kol turėsite bent 4 mėnesių grynųjų pinigų rezervą.
5. Rinkos nuotaikų ignoravimas
Didžiąją pirmųjų metų dalį praleisite kuo skubiau tobulindami viską, pradedant vertės pasiūlymu, baigiant svetainės dizainu, rinkodaros metodu ir tuo, kas yra jūsų tikroji tikslinė auditorija.
Tačiau jei verslas stagnuoja, o jūs nesugebate pažvelgti į faktus, nes turite idealizuotą nuomonę apie tai, kaip „turėtų” atrodyti jūsų prekės ženklas, ir tiesiog dvigubai daugiau pinigų kišate į reklamą, kuri neveikia… Taip tik paspartinate savo kelią į kapines.
Nepamirškite, kad rinka visada praneša, kas veikia, o kas ne. Neatmeskite duomenų. Atsisakykite savo ego vardan įmonės ir jos darbuotojų gerovės.
Kaip tai padaryti
Po vieną Sėskite su savo komanda arba tik su savimi, jei dirbate vienas. Suskirstykite kiekvieną iš jų ir tada nuspręskite, kuris iš jų jūsų verslui bus naudingiausias pirmiausia. Pradėti nuo pirmojo ir antrojo šio sąrašo numerių yra puikus būdas pradėti.
Apibendrinimas
Pirmieji įmonės veiklos metai gali būti bauginantys, sunkūs ir verčiantys susimąstyti, kodėl apskritai tai darote. Nors šis sąrašas nėra išsamus, jis turėtų padėti jums išvengti dažniausiai daromų klaidų, kurias asmenys daro pirmą kartą pradėdami prekiauti internetu.
Jei norite išmokti daugiau metodų arba tiesiog išgirsti, kaip elgtųsi ekspertas, ieškokite eksperto, kuris perėjo per išbandymus ir tikrai padarė tai, ką žada padaryti už jus.