Verslas Media

Kuo skiriasi SEO ir PPC – kodėl jums reikia jų abiejų 2022 m.

Ar jūsų mažosios įmonės skaitmeninės rinkodaros planas tik padeda pasiekti pusę tikslo? Jei taip yra, gali būti, kad lankytojus į savo įmonės svetainę pritraukia tik optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Nors SEO yra svarbus svetainės lankomumo didinimui, vien jo nepakanka, kad maža įmonė gautų tiek potencialių klientų, kiek reikia tolesnei plėtrai. Kad tai pasiektumėte, į savo žaidimo planą turite įtraukti dar keletą dalių. Sužinokite kas yra SEO ir PPC šiame straipsnyje.

Straipsnio temos trumpai:

Ar jūsų mažosios įmonės skaitmeninės rinkodaros planas tik padeda pasiekti pusę tikslo? Jei taip yra, gali būti, kad lankytojus į savo įmonės svetainę pritraukia tik optimizavimas paieškos sistemoms (SEO).

Nors SEO yra svarbus svetainės lankomumo didinimui, vien jo nepakanka, kad maža įmonė gautų tiek potencialių klientų, kiek reikia tolesnei plėtrai. Kad tai pasiektumėte, į savo žaidimo planą turite įtraukti dar keletą dalių.

  • SEO – Eng. Search Engine Optimisation – Paieškos sistemų optimizavimas
  • PPC – Eng. Pay Per Click – Mokama per paspaudimą, kitaip vadinama reklamos kaip Google ADS, kur reklamos mokestis imamas už lankytoją atėjusį į svetainę.

Kuo skiriasi optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) ir mokama reklama (PPC)?

SEM, dažnai vadinamas „paieškos sistemų rinkodara”, yra platus žodis. Tai viskas, ką galima padaryti siekiant reklamuoti svetainę ir padidinti jos lankomumą naudojant paieškos sistemų technologijas. SEM apima tiek neapmokamus (organinius) metodus, pavyzdžiui, SEO, tiek mokamas priemones, pavyzdžiui, PPC.

SEO yra būtinas kiekvienai SEM strategijai. SEO tikslas – patobulinti tinklalapius tiek paieškos sistemoms, tiek žmonėms. Jis apima tokius dalykus kaip tinkamo kodo naudojimas, patogaus naudotojui svetainės dizaino ir navigacijos kūrimas, metažymų ir svetainės žemėlapių su raktiniais žodžiais ir frazėmis, susijusiais su jūsų verslu ir svetainės turiniu, kūrimas, atitinkamo mokomojo turinio pateikimas ir jo atnaujinimas, įeinančių nuorodų į jūsų svetainę iš socialinės žiniasklaidos, tinklaraščių ir kitų svarbių, autoritetingų šaltinių palaikymas. Jei įmonė ketina investuoti į reklamą ir remiamą vietą, SEO turėtų būti pirmasis žingsnis vykdant svetainės rinkodarą.

SEO nauda

SEO yra ilgalaikis ekonomiškai efektyvus metodas. Kadangi paieškos rezultatai gali išlikti ilgą laiką, pradinės investicijos gali duoti puikią naudą ir ateityje. Kadangi daugiau vartotojų pasitiki organinės paieškos rezultatais, o ne remiamos paieškos rezultatais, organinės paieškos rezultatai gali labiau pagerinti jūsų įmonės reputaciją.

Tačiau būtina prisiminti, kad tokios paieškos sistemos kaip „Google”, „Bing” ir „Yahoo” ilgainiui pakeitė savo komercinės paieškos rezultatus, kad jie būtų vis labiau panašūs į organinius. Tai, kartu su nuolatiniais bandymais kompensuoti reklamuotojams už kokybišką turinį ir reklamos atitikimą užsakomosios paieškos skelbimams, lėmė, kad apskritai reklamos kokybė yra aukštesnė, o tai mažina „pasitikėjimo” atotrūkį.

Vienas svarbiausių SEO privalumų – galimybė užimti pozicijas pagal „ilgos uodegos” raktažodžius ir frazes, į kuriuos galbūt nesiorientuojate, bet kurie yra susiję su tam tikru jūsų svetainės turiniu. Organinė paieška turi tendenciją siūlyti tokius „malonius sukrėtimus”, ir jūs galite palaipsniui išplėsti savo medžiagą tiek, kiek norite. Atminkite, kad vienas iš veiksnių, padedančių „laimėti” SEO žaidimą, yra išlaikyti šviežią turinį.

Padidinkite paieškos reitingą ir pasinaudokite PPC privalumais

Kita vertus, PPC yra tikslesnė – puikiai tinka pritraukti tikslinius lankytojus, kai to norite ar reikia, taip pat vilioti asmenis, esančius toliau nuo pardavimo piltuvėlio (t. y. tuos, kurie yra arčiau sprendimo pirkti, o ne tuos, kurie dar tik ieško). PPC turi didesnį konversijos rodiklį ir grynąsias pajamas už apsilankymą nei organinės paieškos paspaudimai, o jūsų reklamai išleisti pinigai panaudojami tik tada, kai kas nors paspaudžia ant jūsų skelbimo.

Taip pat galite pritaikyti savo skelbimus, kad jie būtų rodomi itin tiksliose geografinėse vietovėse, ir siūlyti, kiek norite išleisti už kiekvieną paspaudimą (todėl ir pavadinimas toks). Tą pačią dieną, kai susikursite PPC paskyrą, galėsite pradėti nukreipti srautą į savo svetainę, o apskaičiuoti faktines naujo kliento pritraukimo išlaidas ir bendrą investicijų grąžą yra paprasta.

PPC idealiai tinka kovai dėl konkrečių, labai konkurencingų raktažodžių ir tikslinei reklamai. Jei nustatėte paslaugų sritis, kurių marža didžiausia arba kurios dėl kokių nors priežasčių yra svarbiausios jūsų praktikai, protingas planas gali būti PPC išlaidas skirti šioms konkrečioms sritims, o likusias sritis stengtis kiek įmanoma sumažinti pasitelkiant SEO. Jei norite greitai išvystyti prekės ženklo žinomumą konkrečioje naujoje vietoje, PPC yra puikus būdas tai padaryti.

„Pay-Per-Click” reklama gali padidinti srautą (PPC)

PPC ir SEO turėtų būti integruotos.

Visus rinkodaros kiaušinius dėti į vieną krepšį niekada nebuvo gera mintis. Įmonė, kuri reklamuojasi tik vietiniame laikraštyje arba visą savo rinkodaros biudžetą išleidžia reklaminiams skydeliams, tik švaistosi pinigais. Optimizavus svetainę, kitas etapas – įvairinti rinkodaros pastangas įvairiose platformose. Jos turėtų apimti šias priemones:

Turinio rinkodara – tai bet koks formatas, kuriuo dalijamasi informacija su vartotojais ir potencialiais klientais, pavyzdžiui, tinklaraščio įrašai, vaizdo įrašai, paveikslėliai (pvz., infografikos), internetiniai internetiniai seminarai ir baltosios knygos. Įtraukdami į savo svetainę aukštos kokybės turinį, padėsite jai užimti geresnę vietą paieškos sistemų rezultatuose. Tačiau medžiagą galite platinti ir už savo svetainės ribų. Medžiagą galite platinti, pavyzdžiui, skelbdami ją socialinėje žiniasklaidoje, rašydami kviestinius tinklaraščius pramonės svetainėse arba naudodami „uždarą turinį”, t. y. turinį, kuriam pasiekti lankytojai turi pateikti tam tikrą informaciją, pavyzdžiui, atsisiųsti baltąją knygą arba dalyvauti internetiniame seminare. Tik įsitikinkite, kad jūsų medžiagoje yra raginimas imtis veiksmų ir nuoroda į nukreipiamąjį puslapį, kuris skaitytojus nukreipia į jūsų svetainę.

Mokama paieškos reklama: Jei parduodate savo verslą „Facebook”, žinote, kad sulaukti dėmesio socialiniame tinkle per organinius įrašus tampa vis sudėtingiau. Norėdami gauti daugiau klientų naudodamiesi socialiniais tinklais, paprastai turite mokėti ir už reklamą. Ta pati idėja galioja ir mokamos paieškos arba mokamos reklamos pagal paspaudimą (PPC) atveju. Jūsų svetainės optimizavimas paieškos sistemose pagerins jos reitingą organinės paieškos rezultatuose, tačiau pridėjus PPC reklamą padidėja tikimybė, kad tiksliniai klientai pastebės jūsų įmonės svetainę. Nustatyta, kad PPC reklama sukuria dvigubai daugiau lankytojų nei SEO. Mokama paieška, kaip ir SEO, grindžiama raktiniais žodžiais, todėl, norėdami rasti geriausiai veikiančius pasiūlymus, antraštes ir reklamos formatus, turėsite išbandyti įvairius pasiūlymus, antraštes ir reklamos formatus. Taip pat galite samdyti skaitmeninės rinkodaros specialistus, kurie prižiūrės PPC strategiją ir padės jūsų reklamai užimti aukštesnes pozicijas.

SEO ir PPC yra labai svarbūs veiksmingos interneto rinkodaros komponentai.

Sveikatos priežiūros paslaugų rinkodaros specialistams paprastai kyla sunkumų suprasti, ar SEO, ar PPC yra naudingesnė. Kiekviena jų turi savų privalumų ir abi yra labai svarbios, nes padeda gydytojams ir sveikatos priežiūros organizacijoms būti atrastiems, bendrauti su potencialiais pacientais ir juos sudominti, kartu didinant rinkos dalį vis didėjančios konkurencijos sąlygomis. Svarbiausia suprasti šių dviejų priemonių skirtumus, apsvarstyti, kuri iš jų labiausiai tinka atsižvelgiant į jūsų unikalius tikslus, ir strategiškai jas įgyvendinti bandant, stebint ir vertinant rezultatus, kurie galiausiai leis jums efektyviausiai modifikuoti savo išteklius.

SEO, SEM ir PPC siekiama, kad paslaugų teikėjai būtų geriau matomi internete ir galėtų pateikti vertingą informaciją pacientams, kurie jos aktyviai ieško.

Asmenys ir organizacijos gali tapti autoritetais savo srityse, teikdami naudingas žinias, o tai didina patikimumą ir didina žinomumą. Vartotojai, kalbėdami apie savo sveikatą, iš prigimties yra išrankūs, todėl jiems labai svarbu žinoti, kas yra lyderiai.

Nors nustatyti optimalų laiko ir pinigų, skirtų SEO ir PPC, derinį gali būti sudėtinga, veiksminga internetinės rinkodaros strategija turėtų apimti ir mokamas, ir ekologiškas iniciatyvas. Visus rinkodaros pinigus dėti į vieną krepšį – bloga idėja. Jei jūsų strategija bus orientuota tik į organinius rezultatus, greičiausiai nepasieksite maždaug 25-40 % (priklausomai nuo to, kuris tyrimas, jūsų manymu, yra patikimiausias) ieškotojų, kurie labiau linkę spausti mokamus skelbimus, net jei jūsų organinis skelbimas yra pirmoje vietoje, iškart po skelbimais paieškos rezultatų puslapiuose (SERPS).

Jei dėmesį sutelksite tik į PPC, galite prarasti likusius (60-75 proc.) ieškotojus. Be to, jei dėl nenumatytų paieškos sistemos algoritmo pokyčių netikėtai sumažės jūsų organinės pozicijos, o jūs neturite PPC kampanijos, jūsų įmonė gali išnykti iš tikslinių SERPS.

Sveikatos priežiūros pramonės internetinės rinkodaros metodas

Apibendrinant galima pasakyti, kad interneto rinkodaroje reikėtų naudoti ir SEO, ir PPC. Įsitikinti, kad jūsų svetainė iš esmės optimizuota organinei paieškai, yra svarbiausias puikaus SEO komponentas, tačiau galiausiai tai yra plataus masto ir nuolat tobulėjantis procesas. Kuo daugiau laiko jam skirsite, tuo didesnė tikimybė, kad iš jo turėsite naudos. Ir nors jums gali būti sunku tiksliai suvokti, kas veikia, o kas ne, taip pat įvertinti investicijų grąžą, jūsų nauda paprastai bus ilgalaikė ir naudinga taip, kaip galbūt net neįsivaizdavote.

Kita vertus, PPC yra vienas iš greičiausių ir paprasčiausių būdų nukreipti tikslinį lankytojų srautą į svetaines, o tai ypač naudinga sutelktoms pastangoms. Ji leidžia organizacijoms apriboti išlaidas b y nustatant maksimalų skelbimų skaičių, suteikia puikią analitinę stebėseną ir paprastą būdą apskaičiuoti investicijų grąžą. Nors tai gali būti trumpalaikis ar ilgalaikis planas, nustojus mokėti, srautas į jūsų svetainę nutrūksta. Tačiau sekimo mechanizmas ir galimybė lengvai jį įjungti arba išjungti sumažina daugumą grėsmių.

Abiem strategijoms tobulinti reikia labai daug laiko ir staigaus mokymosi. Visada galima ką nors padaryti, kad pagerėtų rezultatai, o žaidimo taisyklės nuolat keičiasi, todėl reikia nuolat stebėti pramonės tendencijas, testuoti, analizuoti ir mokytis. Geriausia tai palikti kompetentingų specialistų, kurie skyrė laiko ir pinigų tinkamam išsilavinimui ir mokymams ir kurių kompetencija padeda išsiskirti, rankose.

Paskutinės mintys

Nesusitvarkykite su rinkodaros metodu, kuris padės pasiekti tik pusę kelio. Įgyvendindami pagrindinius pirmiau išvardytus veiksnius savo skaitmeninės rinkodaros strategijoje kartu su patikimu SEO, jūsų įmonė greitai pastebės geresnius rezultatus, daugiau potencialių klientų ir daugiau pardavimų.

Taip pat rekomenduojame perskaityti:

Paieška

Kategorijos

Bendraukime

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį, kad gautumėte naujienas ir naujausius produktus. Būkite informuoti apie naujausius pokyčius ir specialius pasiūlymus!

Svetainių kūrimas Kaunas wordpress svetainės

Slapukai, kaip ir visose svetainėse yra svarbūs tinkamam svetainės veikimui. Mes naudojame slapukus, kad pagerintume svetainės veikimą ir stebėtume svetainės lankomumą. Norėdami sužinoti daugiau apie slapukų naudojimą, apsilankykite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse.

Pasidalinkite krepšeliu