Žinių duomenų bazė

Verslas Media komandos patarimai ir atsakymai

Kas yra DA – domeno autoritetas (Eng. Domain Authority) ir kodėl jis svarbus?

Jei norite sukurti stiprų prekės ženklą, turite pasiekti, kad jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė būtų paieškos sistemos rezultatų viršuje. Tačiau pasitaiko atvejų, kai nežinote, kaip gerai veikia jūsų svetainė. Jūs viską darote tinkamai, tačiau paieškos rezultatuose ji vis tiek nėra taip aukštai, kaip norėtumėte.

Šiuo atveju patikrinkite savo domeno autoritetą (DA), kad sužinotumėte, kaip žmonės iš tikrųjų vertina jūsų svetainę. Tinklalapių valdytojai naudoja domeno autoriteto balą, kad nustatytų, kaip gerai svetainė užima vietą paieškos rezultatuose. Programinės įrangos kūrimo įmonė „Moz” sukūrė šį įrankį, kad apžvelgtų, ko galima tikėtis iš įvairių paieškos sistemų.

Ši priemonė vertina svetaines skalėje nuo 1 iki 100, o didesni skaičiai reiškia geresnius rezultatus. Kurti prekės ženklą ir kurti svetainę, su kuria norėtų bendrauti jūsų klientai ir vartotojai, tampa lengviau žinant savo rezultatą. Be to, galėsite nustatyti sritis, kuriose dar turite padirbėti.

Metodo, naudojamo domeno autoritetui nustatyti, aprašymas

DA balas nustatomas remiantis iš viso 40 parametrų. Į šią kategoriją patenka tokie dalykai kaip šakniniai domenai ir įeinančios nuorodos. Autoritetingas ir svarbus domenas, turintis daug įeinančių nuorodų, turi didesnę tikimybę gauti geresnį reitingą nei svetainė, turinti mažiau nuorodų.

Įeinančios nuorodos į jūsų tinklaraščio straipsnius, produktų puslapius ir kt. gali padėti gauti geresnę poziciją paieškos rezultatuose. Tik vieną autoriteto balą paprastai gauna svetainės, kurios negauna jokių įeinančių nuorodų.

Paaiškinamos su domeno autoritetu susijusios problemos.

„Moz” vertinimo sistemos trūkumas yra tas, kad jei jau turite aukštą autoriteto balą, jį padidinti yra sunkiau. Turėsite kur kas daugiau dirbti, kad gautumėte geresnį balą, jei gavote 70 balų, nei, pavyzdžiui, jei gavote 30 balų. Nesvarbu, kiek srauto gaunate ar kiek blogų nuorodų atsikratote; jūsų DA balas neturės didelės įtakos.

Be to, jūsų domeno autoritetas gali sumažėti be jokios nuo jūsų pačių priklausančios priežasties. Kai gerai žinoma svetainė, pavyzdžiui, „Faceboom”, gauna daug atgalinių nuorodų arba kitaip pagerėja, dėl to padidėja srautas. Tai iš karto sumažina jūsų svetainės reitingą paieškos rezultatuose ir sumažina jūsų įvertinimą.

Iš esmės tai reiškia, kad būsite nuolat lyginami su autoritetingiausiomis interneto svetainėmis. Kitaip nei „Amazon” ar „Wikipedia”, jūs neturite jokių galimybių konkuruoti su šiais interneto milžinais. Taigi, jei norite gauti „aukštą” balą, ideali strategija – siekti aukštesnio balo nei jūsų tiesioginiai konkurentai.

Dėl šių apribojimų nėra gera idėja naudoti DA balą kaip vienintelį savo svetainės efektyvumo rodiklį. Jį reikėtų naudoti ne kaip absoliutų matą, o kaip palyginimo priemonę.

Reikia nepamiršti vieno dalyko: naujos įmonės DA balas visada yra lygus vienetui. Jei esate pradedančioji statybų įmonė, bandanti užimti vietą pagal „kotedžų statymas”, dėl konkurencijos prireiks nemažai laiko ir pastangų, kad gautumėte tokį DA, kuris gali padėti jums patekti į paieškos rezultatų viršų.

Kaip pasiekti aukščiausią įmanomą įvertinimą

DA balus sunku suskirstyti į kategorijas, todėl nėra vieno lygio, pagal kurį būtų galima spręsti, ar svetainė gerai ar blogai pasirodė. Tačiau jei norite išsiveržti į priekį prieš konkurentus, turėtumėte siekti geresnio įvertinimo nei konkurentų domenų.

To galima pasiekti vienu iš trijų būdų.

  • Atliekant nuorodų profilio auditą.

Atgalinės nuorodos į jūsų svetainę įtraukiamos į nuorodų profilį. Nustatydama jūsų reitingą, „Google” pirmenybę teikia nuorodoms iš didelio autoriteto svetainių. Kad ir kokia būtų jūsų tema, nuorodos turėtų būti iš autoritetingų šaltinių, nesvarbu, ar kalbama apie madą, ar apie fakso numerį. Paieškos sistemų optimizavimo programinė įranga gali padėti nustatyti, kurios nuorodos yra geros, o kurias reikia pakeisti.

  • Skelbiant įdomią, tikrą ir nekopijuotą medžiagą.

Atmetimo rodiklis ir organinis srautas yra tik du įsitraukimo rodiklių pavyzdžiai, kurie gali turėti didelę įtaką jūsų galutiniam rezultatui. Taigi turite pateikti aukštos kokybės turinį, kad pritrauktumėte lankytojus į savo svetainę ir išlaikytumėte juos joje, kad pagerintumėte savo reitingą.

  • Įsitikinkite, kad jūsų atgalinės nuorodos yra kokybiškos.

Norint padidinti DA balą, būtina atlikti šią užduotį. Šiam tikslui pasiekti gali būti naudojamas „dangoraižio metodas”. Taikydami šią strategiją, išanalizuosite savo konkurentų turinį ir įsitikinsite, kad jūsų turinys yra geresnis. Taip turėsite daugiau galimybių gauti aukštos kokybės atgalinių nuorodų.

Išvada

Jūsų domeno autoriteto balas padidės ne iš karto. Tačiau su laiku, pastangomis ir tyrimais jis taps geresnis. Tada, kai tai įvyks, turėsite didelį pranašumą prieš konkurentus.

Norite užduoti klausimą?

Taip pat gali būti naudinga:

Daugiau informacijos rasite:

Ar atsakėme į jūsų klausimą?

Neradote atsakymo?
- Užduokite jį tiesiai Verslas Media komandai!