Žinių duomenų bazė

Verslas Media komandos patarimai ir atsakymai

Atgalinės nuorodos ,,Dofollow” ir ,,Nofollow” – kas tai?

Yra du būdai, kuriais svetainė gali būti susieta su kita svetaine. Pirmasis yra dofollow nuoroda, o antrasis – nofollow nuoroda. Nors abiejų rūšių nuorodomis siekiama to paties tikslo – sujungti pradinę svetainę su tiksline svetaine, paieškos sistemai jos pateikia du skirtingus pranešimus.

Apžvelkime dofollow ir nofollow atgalinių nuorodų skirtumus ir taikymą.

Kas tiksliai yra „Dofollow” atgalinė nuoroda?

„dofollow” nuoroda yra nuoroda, kuri padeda SEO optimizuoti, nes perduoda pradinės svetainės autoritetą paskirties svetainei. Šis galios perdavimas vadinamas „nuorodų sultimis”. „Dofollow” atgalinės nuorodos gali padėti padidinti svetainės domeno autoritetą arba domeno reitingą, o tai padės pagerinti raktinių žodžių reitingą.

Nuorodos pagal numatytuosius nustatymus yra dofollow, todėl jungiantis prie svetainės nereikia naudoti rel=”dofollow”.

Kas tiksliai yra „Nofollow” atgalinė nuoroda?

Nofollow nuoroda, dažnai vadinama atgaline nuoroda, yra tokia, kuri nesuteikia autoriteto domenui, su kuriuo ji susieta. Šios nuorodos nėra naudingos SEO optimizavimui.

Kai jungiatės prie svetainės, į kodą pridėkite rel=”nofollow”, kad nuoroda būtų nofollow.

Kada tinkama naudoti „Nofollow” atgalinę nuorodą?

Kai nenorite suteikti nuorodų sulčių susietai svetainei arba jos reklamuoti, naudokite nofollow atgalinę nuorodą.

Pavyzdžiui, pirmą kartą paieškos sistemos pastebėjo nofollow atgalines nuorodas 2005 m., kai komentarų šlamštas tapo problema. Tinklalapių valdytojai galėjo nuorodas komentarų laukuose žymėti nofollow, kad komentarų šlamštas su nuorodomis nepadėtų svetainei.

Kiti atvejai, kai nofollow nuoroda gali būti tinkama, yra rėmėjų nuorodos, partnerystės ryšiai ir naudotojų sukurta medžiaga.

Ar kenksmingos „Nofollow” nuorodos?

Ne! „nofollow” nuorodų gavimas nebūtinai yra neigiamas dalykas. Nors nofollow nuorodos gali nesuteikti visos SEO naudos, kurią teikia dofollow nuorodos, jos gali suteikti jūsų svetainei lankytojų ir paįvairinti jūsų atgalinių nuorodų portfelį. Natūralų atgalinių nuorodų profilį sudaro dofollow ir nofollow atgalinių nuorodų derinys.

Kaip nustatyti, ar nuoroda yra Dofollow

Norėdami nustatyti, ar nuoroda yra dofollow, ar nofollow, tiesiog peržiūrėkite nuorodą naršyklėje ir išnagrinėkite HTML kodą.

Norėdami tai padaryti, naršyklėje dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite nuorodą ir pasirinkite „Inspect”. Taip parodomas su ta nuoroda susijęs HTML kodas. Jei nuorodoje yra rel=”nofollow”, vadinasi, tai yra nofollow nuoroda. Jei rel=”nofollow” nematote, nuoroda yra dofollow.

Be tikrinimo įrankio, galite naudoti atgalinių nuorodų analizės įrankį, pavyzdžiui, „Ahrefs” arba „Moz”.

Apibendrinant kas yra „Dofollow” ir „nofollow” atgalinės nuorodos

„Dofollow” ir „nofollow” atgalinės nuorodos – tai du metodai, skirti atpažinti nuorodą ir nurodyti „Google”, kaip susieti svetainę, į kurią pateikiama nuoroda, su jūsų svetaine. Dofollow nuorodos suteikia svetainei autoritetą, tačiau nofollow nuorodos neperduoda nuorodų sulčių.

Jei turite užklausą, į kurią nebuvo atsakyta pirmiau, arba jei norite pasikalbėti su mūsų SEO ekspertais – susisiekite su mumis.

Daugiau apie atgalines nuorodas: https://verslasmedia.lt/zinynas/kas-yra-atgalines-nuorodos-eng-backlink-ju-svarba-seo/

Norite užduoti klausimą?

Taip pat gali būti naudinga:

Daugiau informacijos rasite:

Ar atsakėme į jūsų klausimą?

Neradote atsakymo?
- Užduokite jį tiesiai Verslas Media komandai!