Skaičiuojama, kad 2021 m. visame pasaulyje internetu apsipirks 2,14 mlrd. žmonių. Tuo pat metu tikimasi, kad pasauliniai pardavimai internetu sieks 4,891 trilijono JAV dolerių. Jei šie apsipirkimo internetu skaičiai nėra pakankamai įspūdingi, prognozės rodo, kad iki 2024 m. pasauliniai elektroninės prekybos pardavimai pasieks 6,4 trilijono JAV dolerių.
Pirkimo internetu plėtra yra stulbinanti, ir neatrodo, kad artimiausiu metu ji sulėtės. Nesvarbu, ar esate interneto pirkėjas, ar pardavėjas, jums tai fantastiška žinia.
Pirkimo internetu privalumai gali būti įvairūs – nuo patogumo iki mažesnių kainų. Be to, interneto pardavėjai stengiasi užtikrinti, kad pirkimo internetu patirtis būtų panaši į asmeninio apsipirkimo patirtį.
Dabar pirkėjai gali daug lengviau rasti daugiau informacijos ir produktų aprašymų, būdami savo namuose, dėl tokių pasiekimų, kaip 360 laipsnių produkto vaizdas ir modelio dydžio informacija internetinėse drabužių parduotuvėse.
Jei turite elektroninės prekybos parduotuvę, tikriausiai žinote, kad didėjant konkurencijai gali būti sunku išsiskirti. Todėl svarbu atidžiai pasirinkti tikslinę auditoriją ir stengtis sutelkti pastangas į savo klientus. Vienas iš būdų tai padaryti – pateikti klientams išsamius produktų aprašymus ir nuotraukas.