Žinių duomenų bazė

Verslas Media komandos patarimai ir atsakymai

Atmestų pirkinių krepšelių statistika

Parašė: Ema

Paskutinį kartą atnaujinta: daugiau nei prieš savaitę

Pagrindinė pirkinių krepšelio palikimo priežastis yra pridedamos išlaidos, kurių nebuvo numatyta, kaip pavyzdžiui papildomi PVM ar aptarnavimo mokesčiai.

Krepšelio atsisakymą 56 proc. atvejų lemia nenumatytos išlaidos. Ir tai daroma ne be reikalo. Niekam nepatinka nemaloni staigmena prieš pat ruošiantis pirkti didelį pirkinį.

Atsižvelgdami į šias žinias, būkite atviri ir sąžiningi dėl visų mokesčių. Jei nebūsite sąžiningi, galite prarasti daug pinigų. Esant 68 proc. apleidimo rodikliui, elektroninės prekybos įmonės kasmet gali prarasti iki 3 mlrd. dolerių.

Dideli pristatymo tarifai (43 proc.) ir reikalavimas, kad klientai prieš atlikdami registraciją susikurtų paskyrą, yra dar du kintamieji, lemiantys krepšelio atsisakymą (23 proc. ).

Tačiau jūsų įmonei visada yra sprendimų, kaip užkirsti kelią pirkinių krepšelio palikimui. Visų pirma, tolesni el. laiškai dėl krepšelio atsisakymo vidutiniškai atveriami 45 proc. O iš 45 proc. sulaukusių paspaudimų 21 proc. Tai yra beveik pusė!

Antra, siekdami sumažinti krepšelio palikimą, galite suteikti nuolaidą krepšelyje paliktiems produktams. Pamatę, kad jų paliktame krepšelyje esantiems produktams sumažinta kaina, 54 proc. vartotojų juos įsigyja.

Norite užduoti klausimą?

Taip pat gali būti naudinga:

Daugiau informacijos rasite:

Ar atsakėme į jūsų klausimą?

Neradote atsakymo?
- Užduokite jį tiesiai Verslas Media komandai!