Žinių duomenų bazė

Verslas Media komandos patarimai ir atsakymai

Pirkimo pokyčiai internetinėse parduotuvėse dėl koronaviruso (COVID-19)

Parašė: Nerijus

Paskutinį kartą atnaujinta: daugiau nei prieš savaitę

Koronaviruso poveikis, ko gero, sukėlė vieną reikšmingiausių šių laikų pirkėjų elgsenos pokyčių.

Kadangi viso pasaulio vyriausybės, siekdamos sustabdyti viruso plitimą, taiko griežtas uždarymo priemones, žmonių, ypač perkančių maistą internetu, skaičius smarkiai išaugo.

Paskelbtos ataskaitos duomenimis, 2020 m. kovo mėn. 42 proc. gyventojų JAV bent kartą per savaitę pirko maisto produktų internetu. Tai gerokai daugiau nei vos prieš dvejus metus, kai tokių buvo 22 proc. Kasdien internetu perkamų maisto produktų skaičius išaugo daugiau nei keturis kartus. Panašią tendenciją stebime ir Lietuvoje.

Tačiau tai nėra vienkartinis šuolis. Tai taip pat lemia mąstymo pokyčius. Pasak daugiau nei pusės internetinių maisto produktų bei įvairiausių kitų prekių pirkėjų, dabar jie yra ypač labiau linkę pirkti internetu net ir epidemijai praūžus.

Pasak ekspertų, tai yra „lūžio taškas” internetinių produktų pirkimo internetu tendencijoje, iš kurio daugiausia naudos turėtų gauti tiek smulkios el. parduotuvės tiek ir žinoma didelės, tokios el. prekybos platformos kaip ,,Amazon”. Amazon buvo populiariausia platforma šiems pirkėjams – šeši iš dešimties naudojosi šia elektroninės prekybos milžine pirkdami maisto produktus internetu. Tiesą sakant, paklausa išaugo tiek, kad maisto produktų užsakymų skaičius „Amazon” išaugo net 50 kartų.

Norite užduoti klausimą?

Taip pat gali būti naudinga:

Daugiau informacijos rasite:

Ar atsakėme į jūsų klausimą?

Neradote atsakymo?
- Užduokite jį tiesiai Verslas Media komandai!